
Prucessu di pruduzzione di l'alumina
L'alumina, principalmente a sabbia di l'alumina, hè a materia prima per l'elettrolisi di l'alumina. U prucessu di pruduzzione di l'alumina pò esse classificatu cum'è una cumbinazione di sinterizazione Bayer. U scambiatore di calore à piastre saldate à larga distanza hè applicatu in a zona di precipitazione in u prucessu di pruduzzione di l'alumina, chì hè installatu in cima o in fondu di u serbatu di decomposizione è utilizatu per riduce a temperatura di a sospensione di l'idrossidu di l'aluminiu in u prucessu di decomposizione.
Perchè u scambiatore di calore à piastre saldate à larga distanza?
L'applicazione di u scambiatore di calore à piastre saldate à larga distanza in a raffineria d'alumina riduce cù successu l'erosione è u bloccu, ciò chì à u so tornu aumenta l'efficienza di u scambiatore di calore è ancu l'efficienza di a produzzione. E so principali caratteristiche applicabili sò e seguenti:
1. Struttura orizzontale, l'alta velocità di flussu porta a sospensione chì cuntene particelle solide à scorrere nantu à a superficia di a piastra è impedisce efficacemente a sedimentazione è a cicatrice.
2. U latu largu di u canale ùn hà micca puntu di cuntattu, affinchì u liquidu possi scorre liberamente è cumpletamente in u percorsu di flussu furmatu da e piastre. Quasi tutte e superfici di e piastre sò implicate in u scambiu di calore, ciò chì permette un flussu senza "punti morti" in u percorsu di flussu.
3. Ci hè un distributore in l'entrata di i fanghi, chì face chì i fanghi entrenu uniformemente in u percorsu è riduce l'erosione.
4. Materiale di a piastra: Acciaiu duplex è 316L.