
Introduzione di u produttu
Scambiatore di calore à piastre di cuscinuhè fattu di duie lamiere di metallu di spessore di parete differente o listessu, saldate inseme per mezu di saldatura laser o di resistenza. Per mezu di un prucessu di gonfiaggio speciale, i canali di fluidu sò creati trà queste duie piastre di scambiu di calore.
Applicazioni
Cum'è fattu à misurascambiatore di calore saldatuPer u prucessu di raffreddamentu o di riscaldamentu industriale, i scambiatori di calore à piastre di cuscinu sò largamente usati in l'asciugatura, u grassu, a chimica, a petrolchimica, l'industria alimentaria è farmaceutica, ecc.
Vantaghji
Perchè i scambiatori di calore à piastre di cuscinu sò usati sempre più largamente?
A ragione si trova in una seria di vantaghji di u scambiatore di calore à piastre di cuscinu:
Prima di tuttu, per via di u sistema apertu è di a superficia esterna relativamente piatta, hèfaciule per a pulizia è a manutenzione.
In segundu locu, u schema di saldatura garantisce una alta turbulenza, chì creaaltu coefficiente di trasferimentu di caloreèmenu incrostazioni.
In terzu locu, postu chì ùn sò necessarie guarnizioni, hàalta resistenza à a corrosione, resistenza à alta pressione è temperatura.
Infine, ma micca menu impurtante, secondu i diversi bisogni, sò dispunibili diversi metudi di saldatura è materiali di piastra.riduce u costuè ottene u più grande benefiziu.
Per via di i so vantaghji, i scambiatori di calore à piastre di cuscinu persunalizati sò largamente integrati in varie applicazioni di prucessi industriali, tenendu contu cumpletamente di a flessibilità, a forma, a dimensione è l'area di trasferimentu di calore durante a cuncepzione ingegneristica.