A guarnizione hè l'elementu di sigillatura di u scambiatore di calore à piastre. Ghjoca un rolu chjave in l'aumentu di a pressione di sigillatura è a prevenzione di e perdite, face ancu chì i dui fluidi scorrinu attraversu i so rispettivi canali di flussu senza mischjà.
Dunque, hè assai impurtante di nutà chì a guarnizione adatta deve esse aduprata prima di fà funziunà u scambiatore di calore, dunque cumu sceglie una guarnizione adatta perscambiatore di calore à piastre?
In generale, si devenu fà e seguenti cunsiderazioni:
S'ellu rispetta a temperatura di cuncepimentu;
S'ellu risponde à a pressione di cuncepimentu;
Compatibilità chimica per i media è a suluzione di pulizia CIP;
Stabilità in cundizioni di temperatura specifiche;
S'ellu hè dumandatu u gradu alimentariu
U materiale di guarnizione cumunamente adupratu include EPDM, NBR è VITON, si applicanu à diverse temperature, pressioni è media.
A temperatura di serviziu di EPDM hè -25 ~ 180 ℃. Hè adattatu per mezi cum'è acqua, vapore, ozonu, oliu lubrificante senza basa di petroliu, acidu diluitu, basa debule, chetone, alcolu, estere ecc.
A temperatura di serviziu di NBR hè -15 ~ 130 ℃. Hè adattatu per i mezi cum'è l'oliu combustibile, l'oliu lubrificante, l'oliu animale, l'oliu vegetale, l'acqua calda, l'acqua salata ecc.
A temperatura di serviziu di VITON hè -15 ~ 200 ℃. Hè adattatu per mezi cum'è l'acidu sulfuricu cuncintratu, a soda caustica, l'oliu di trasferimentu di calore, l'oliu combustibile à l'alcol, l'oliu combustibile acidu, u vapore à alta temperatura, l'acqua à u cloru, u fosfatu, ecc.
In generale, una varietà di fattori devenu esse cunsiderati in modu cumpletu per sceglie una guarnizione adatta per u scambiatore di calore à piastre. Se necessariu, u materiale di a guarnizione pò esse sceltu per mezu di a prova di resistenza à i liquidi.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2022
