Cum'è sapemu, trà e piastre di u scambiatore di calore à piastre, a piastra di titaniu hè unica per a so eccellente resistenza à a corrosione. È in a selezzione di guarnizioni, a guarnizione in viton hè famosa per a so resistenza à l'acidu è à l'alcali è à altri prudutti chimichi. Dunque, ponu esse aduprate inseme per migliurà a resistenza à a corrosione di u scambiatore di calore à piastre?
In fatti, a piastra di titaniu è a guarnizione in viton ùn ponu esse aduprate inseme. Ma perchè ? Hè u principiu di resistenza à a currusione di a piastra di titaniu chì e duie cose ùn ponu esse aduprate inseme, perchè a piastra di titaniu hè faciule per furmà un stratu di film protettivu di ossidu di titaniu densu nantu à a superficia, questu stratu di film d'ossidu pò esse furmatu rapidamente in l'ambiente chì cuntene ossigenu dopu a distruzzione. È questu permette a distruzzione è a riparazione (ripassivazione) di u film d'ossidu di esse mantenuta in un statu stabile, pruteggendu l'elementi di titaniu à l'internu da ulteriore distruzzione.
Un'imagine tipica di a corrosione per pitting
Tuttavia, quandu u titaniu metallicu o una lega in un ambiente chì cuntene fluoruru, sottu l'azione di l'ioni d'idrogenu in l'acqua, l'ioni fluoruru di a guarnizione in viton reagiscenu cù u titaniu metallicu per pruduce fluoruru solubile, ciò chì face chì u titaniu si corroda. L'equazione di reazione hè a seguente:
Ti2O3 + 6HF = 2TiF3 + 3H2O
TiO2 + 4HF = TiF4 + 2H2O
TiO2 + 2HF = TiOF2 + H2O
Studi anu scupertu chì in una suluzione acida, quandu a cuncentrazione di ioni fluoruri righjunghji 30 ppm, u filmu d'ossidazione nantu à a superficia di titaniu pò esse distruttu, ciò chì indica chì ancu una cuncentrazione assai bassa di ioni fluoruri riducerà significativamente a resistenza à a corrosione di e piastre di titaniu.
Quandu u metallu di titaniu hè senza a prutezzione di l'ossidu di titaniu, in l'ambiente currusivu chì cuntene l'idrogenu di l'evoluzione di l'idrogenu, u titaniu cuntinuerà à assorbe l'idrogenu, è si verifica una reazione REDOX. Dopu, TiH2 hè generatu nantu à a superficia di u cristallu di titaniu, chì accelera a currusione di a piastra di titaniu, furmendu crepe è purtendu à a perdita di u scambiatore di calore à piastre.
Dunque, in u scambiatore di calore à piastre, a piastra di titaniu è a guarnizione in viton ùn devenu micca esse aduprate inseme, altrimenti si pò causà currusione è fallimentu di u scambiatore di calore à piastre.
Shanghai Heat Transfer Equipment Co., Ltd. (SHPHE) hà una ricca sperienza di serviziu in l'industria di scambiatori di calore à piastre, è hà ancu laboratori fisichi è chimichi cunnessi, chì ponu determinà rapidamente è precisamente u materiale di a piastra è di a guarnizione per i clienti in a prima fase di selezzione, per assicurà u funziunamentu sicuru è affidabile di l'attrezzatura.
Data di publicazione: 17 di ferraghju 2022
