SHPHE hà ricevutu un ordine ripetutu da un cliente in Australia

Recentemente, SHPHE hà ricevutu un ordine ripetutu da un cliente in Australia, chì hè u secondu ordine per u cliente di ordinà un scambiatore di calore à piastre saldate à larga fessura da a nostra sucietà in l'ultimi anni.

ae

Durante l'esecuzione di u primu ordine in a prima metà di l'annu, a cumpagnia hà stabilitu un bon mecanismu di cumunicazione cù a sede australiana di u cliente, a filiale cinese, l'istituzione d'ispezione di terze parti è altre parti pertinenti, è hà cumunicatu cumpletamente è implementatu senza intoppi in a cuncepzione di u produttu, u cuntrollu di i materiali, u prucessu di fabricazione, l'ispezione di i testimoni, a revisione di a cuncepzione di u terrenu di u produttu è a registrazione in cunfurmità cù e specificazioni tecniche di l'ordine, u primu pruduttu hè statu mandatu in Australia in ghjugnu è hè ghjuntu à u situ di pruduzzione di u cliente per l'installazione è a messa in serviziu.

aeru

3QW

I scambiatori di calore à piastre saldate à larga distanza sò aduprati per u riscaldamentu o u raffreddamentu di fanghi chì cuntenenu solidi o fibre, per esempiu, impianti di zuccheru, pasta è carta, metallurgia, etanolu, petroliu è gas, industrie chimiche. Cum'è: raffreddatore di fanghi, raffreddatore d'acqua di tempra è raffreddatore d'oliu ecc. SHPHE hà servitu diverse industrie per più di quindici (15) anni, i nostri scambiatori di calore sò stati esportati in Australia, Stati Uniti, Canada, Singapore, Grecia, Romania, Malesia, India, Indonesia ecc.


Data di publicazione: 19 d'aostu 2021