Scambiatore di calore à piastre fattu cù piastra DUPLATE™

Scambiatore di calore à piastre in breve

U scambiatore di calore à piastre hè cumpostu da parechje piastre di scambiu di calore chì sò sigillate da guarnizioni è strette inseme da tiranti cù dadi di bloccaggio trà a piastra di u quadru. U fluidu scorre in u percorsu da l'entrata è hè distribuitu in i canali di flussu trà e piastre di scambiu di calore. I dui fluidi scorrenu in contracorrente in u canale, u fluidu caldu trasferisce u calore à a piastra, è a piastra trasferisce u calore à u fluidu fretu da l'altra parte. Dunque, u fluidu caldu hè raffreddato è u fluidu fretu hè riscaldatu.

scambiatore di calore à piastre

In paragone cù i scambiatori di calore à gusci è tubi, i scambiatori di calore à piastre sò apparecchiature compatte è muderne cù una efficienza termica significativamente migliore è di gran lunga u più grande putenziale di sviluppu tecnologicu.

Tuttavia, i pruduttori di scambiatori di calore à piastre sanu chì a pressione hè un ostaculu maiò in a tecnulugia di piastre d'oghje, per ottene capacità di pressione di cuncepimentu più elevate, Shanghai Heat Transfer Equipment Co., Ltd., hà sviluppatu a piastra DUPLATE ™, chì hà furnitu una suluzione megliu per l'industria di trasfurmazione muderna, chì pò riscaldà è rinfriscà una vasta gamma di sustanze.

Chì ghjè DUPLATE™

·A piastra DUPLATE™ significa chì u materiale di a piastra hè acciaio inox duplex furmabile. Hè un pruduttu brevettatu di Shanghai Heat Transfer Equipment Co., Ltd.

·A piastra DUPLATE™ hè pressata à fretu cù una tecnulugia unica, in cumbinazione cù una guarnizione è un quadru speciali.

·A pressione di cuncepimentu hè finu à 36 bar. Rompe u collu di buttiglia di a selezzione di u materiale di u scambiatore di calore à piastre cunvinziunale, inizialmente realizatu a pruduzzione cummercializata di piastre in acciaio inox duplex.

 piastra duppiata

 

Perchè sceglie DUPLATE™

·Cù una caratteristica di alta resistenza è altu rendimentu, u prublema di deformazione di u canale di fluidu cù scambiatore di calore à piastre convenzionale à pressione più alta hè statu risoltu. Si ottiene un flussu di fluidu più stabile è una maggiore efficienza di trasferimentu di calore.

·A piastra DUPLATE™ combina a resistenza à a corrosione di l'acciaio ferritico è austenitico, ciò chì hà allargatu u campu d'applicazione di a piastra d'acciaio inox austenitico regulare. In particulare in i prucessi induve u mediu cuntene cloruri o sulfuri à alta temperatura, a piastra d'acciaio inox austenitico regulare hè propensa à a crepa da corrosione sottu stress (SCC), mentre chì a piastra DUPLATE™ hà una resistenza megliu.

·A durezza superficiale di a piastra DUPLATE™ hè alta, applicabile à i prucessi chì cuntenenu particelle o sò propensi à l'erosione.

·A piastra DUPLATE™ hà una bona resistenza à a fatica, in particulare applicabile à i prucessi chì anu frequenti vibrazioni di pressione o di carica termica.

·Una piastra più fina serà dispunibile avà per e listesse cundizioni di pressione nominale. Intantu, postu chì u cuntenutu di lega in a piastra DUPLATE™ hè bassu, u cunsumu di materiale di lega hè riduttu, dunque una suluzione più economica hè pussibule.

 

Applicazioni di DUPLATE™

·Riscaldamentu è raffreddamentu di distrettu, almacenamentu in ghiaccio

·HVAC - climatizazione à fretu per edifici alti, stazione di scambiu di calore à pressione

·Metallurgia - Acciaiu, alumina, piombu è zincu, raffineria di rame

·Chimicu - Cloru è soda caustica, poliestere, resina, gomma, fertilizante, glicole, eliminazione di zolfu, eliminazione di carbone

·Macchine - Stazione idraulica, sistema di lubrificazione, lavorazione di metalli, motore, riduttore, lavorazione di metalli

·Carta è pasta di cellulosa - Trattamentu di l'acque usate, preriscaldamentu di licori neri, recuperu di calore

·Fermentazione - Etanolu di carburante, acidu citricu, sorbitolu, fruttosio

·Alimentazione - Zuccheru, oliu comestibile, latticini, amidu

·Energia - Energia termica, idroelettrica, energia eolica, raffineria di petroliu, energia nucleare


Data di publicazione: 02 dicembre 2020