(1). U scambiatore di calore à piastre ùn pò esse adupratu in cundizioni chì superanu u so limite di cuncepimentu, è ùn applicate micca una pressione di scossa nantu à l'apparecchiatura.
(2). L'operatore deve purtà guanti di sicurezza, occhiali di sicurezza è altri apparecchi di prutezzione quandu mantene è pulisce u scambiatore di calore à piastre.
(3). Ùn toccate micca l'apparecchiatura quandu hè in funzione per evità di brusgià vi, è ùn toccate micca l'apparecchiatura prima chì u fluidu sia raffreddato à a temperatura di l'aria.
(4). Ùn smuntate o rimpiazzate micca i tiranti è i dadi quandu u scambiatore di calore à piastre hè in funzione, u liquidu puderia spruzzà fora.
(5). Quandu u PHE funziona à alta temperatura, in cundizioni d'alta pressione o u mediu hè un liquidu periculosu, una piastra di copertura deve esse installata per assicurà chì ùn danneghji micca e persone ancu s'ellu ci sò perdite.
(6). Svuotate cumpletamente u liquidu prima di u smontaggio.
(7). Ùn si deve aduprà alcun agente di pulizia chì pò rende a piastra currusiva è a guarnizione rotta.
(8). Per piacè ùn incinerate micca a guarnizione perchè a guarnizione incinerata emetterà gas tossichi.
(9). Ùn hè micca permessu di stringhje i bulloni quandu u scambiatore di calore hè in funzione.
(10). Smaltite l'attrezzatura cum'è rifiutu industriale à a fine di u so ciclu di vita per evità di dannà l'ambiente circundante è a sicurezza umana.
Data di publicazione: 03 di settembre di u 2021

